28 april 2012 - Reisverslag uit Hefei, China van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu 28 april 2012 - Reisverslag uit Hefei, China van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu

28 april 2012

Door: Lorenzo en Alyssia

Blijf op de hoogte en volg Lorenzo en Alyssia

28 April 2012 | China, Hefei

Vandaag gingen we naar de vind plaats van Alyssia. In die straat was ook een markt daar gingen we door heen lopen. We hadden daar ook aardbeien gekocht, maar dat had niet veel zin want nadat we de vind plaats van Alyssia hadden gevonden, gingen we een stukje rond rijden met het busje. Daarin waren de aardbeien warm geworden en 'gepureerd' . Toen we aan waren gekomen bij het hotel  gingen we even relaxen, en de aardbeien waren toen verrot! En papa en mama gingen boodschappen doen. Na het eten, gingen Lorenzo, papa en ik zwemmen. Dat was wel leuk. Maar je moest een lelijke badmuts op. En elk baantje die een Chinees zwom gaf hij een grote gore roggel in de zwembadput!! Dat was supperr vies om te horen. We gingen gelijk daarna douchen!!!
Doeiii!!:p

• 28 April 2012 - 14:09

Opa:

Dat zwemmen was dus een feest. Ik ben blij dat jullie onder de douche zijn geweest . Wanneer gaan jullie weer zwemmen?

• 28 April 2012 - 14:32

Cynthia:

Wat ontzettend leuk om jullie verhalen te lezen. Wat een bijzonder reis!
    Tja Alyssia, rochelen hoort bij het chinees zijn...begin maar te oefenen haha
    Ik hoop dat jullie blijven genieten want wat een ervaring zeg, ik ben jaloers!!
    Dikke kus xx

• 28 April 2012 - 14:43

Inge:

Jeetje wat is dit leuk zeg! Jullie verhalen zijn zo leuk en wat een ervaring! Grappig hé dat jullie ook zo bekeken worden. Alyssia, hoe gaat het met jou chinees? Zijn sommige dingen te begrijpen en heb je al wat chinees geprobeerd te praten?

• 28 April 2012 - 19:52

Najoua:

Heeey!! leuke foto's & superrrrr mooie uitzicht, op 29e hoog!;o

Fijne vakantie nog!;)

:D

• 29 April 2012 - 11:25

Mw. Koolhout:

Hallo Lorenzo, wat ontzettend leuk om jullie reis door China zo te kunnen volgen. Ook bijzonder voor je zusje om te zien waar je geboren bent.
    Geniet van deze bijzondere reis en ik ben benieuwd naar alle verhalen!

Leuke badmuts Lorenzo!!!

• 29 April 2012 - 15:31

René K.:

Staat jullie goed die badmutsen! Fijn dat jullie ons regelmatig informeren over jullie reis. Veel plezier maar weer.