1 Mei 2012 - Reisverslag uit Shanghai, China van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu 1 Mei 2012 - Reisverslag uit Shanghai, China van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu

1 Mei 2012

Door: Alyssia&Lorenzo

Blijf op de hoogte en volg Lorenzo en Alyssia

01 Mei 2012 | China, Shanghai

Vanochtend hebben we een beetje uit geslapen. Dat was wel fijn, want we hadden gister een drukke dag. We hebben niet in de ontbijtzaal gegeten, maar in onze kamer met ons eigen eten. Ns het eten gingen we naar de metro toe, daar gingen we kaartjes halen en wachten op de metro. Toen we uitstapten uit de metro, gingen we naar het Waterdorp, dat was wel leuk. Het was ook heel druk, maar wel gezellig. Later in de middag kregen we een beetje trek, dus gingen we zoeken naar een hokje waar eten werd verkocht. We aten een stokje met varkens vlees. Dat was wel lekker! Daarna gingen we weer terug naar het hostel. Nu zijn we nog lekker aan het relaxen! We gaan zo naar het winkelcentrum om te shoppen en nog wat te eten.En vanavond gaan we vroeg naar bed. Omdat we morgen 04.45 moeten opstaan.
We gaan naar Yangshou!

Doeii