8 mei - Reisverslag uit Peking, China van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu 8 mei - Reisverslag uit Peking, China van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu

8 mei

Door: Alyssia en Lorenzo

Blijf op de hoogte en volg Lorenzo en Alyssia

09 Mei 2012 | China, Peking

We hebben een soort van uitgeslapen, maar het was nog steeds vochtig en vies. Toen we gedoucht hadden gingen we ontbijten dat was wel lekker! Na het ontbijt gingen we kijken of we wifi hadden maar mama was illegaal bezig. Omdat ze op een ander netwerk zat te surfen. Toen mama klaar was, gingen we nog even wat drinken. Na het drinken gingen we de spullen en de koffers naar boven dragen. Daarna gingen we uit checken en weer met de draag vrouwen (die onze koffers droegen, voor geld) naar beneden. Daar stond de taxi klaar voor naar het vliegveld. Daar moesten we wachten op onze vlucht. Toen we in Chengdu waren beland met het vliegtuig. Gingen we met de taxi naar ons hotel.

Mazzeell!

• 08 Mei 2012 - 17:20

Inge:

Zo, mama illegaal bezig! Dit soort dingen doen jullie niet toch? Alhoewel ze verrekte handig is met computers! Mooie foto's hoor! Hebben jullie al wat leuke dingen gekocht?