12 mei 2012 - Reisverslag uit Peking, China van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu 12 mei 2012 - Reisverslag uit Peking, China van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu

12 mei 2012

Door: Alyssia en Lorenzo

Blijf op de hoogte en volg Lorenzo en Alyssia

13 Mei 2012 | China, Peking

12 mei

We hebben eerst lekker uitgeslapen en heerlijk rustig ontbeten. Daarna zijn we naar de Belltouwer en niet ver daar vandaan was ook drumtower deze gebouwen zijn beide heel oud. Daarna zijn we naar een Chinese moslim wijk gegaan. Daar was het heel druk, er werden ook levers verkocht die lagen open en bloot op een markt kraampje. Dat zag er super vies uit! Daarna zijn we naar een super groot winkel centrum geweest. We gingen daar na de Starbucks en ook naar de mc Donalds. Toen we weer in onze hostel waren gingen we uit checken en onze koffers op halen. Vervolgens gingen we daar eten. Daarna naar het station. Maar veel taxi's konden we niet in stappen omdat de koffers er niet in passen. Dus we gingen met een wit busje. Bij het station was het heel druk. Heel veel mensen gingen ook met de nachttrein net als ons.

• 15 Mei 2012 - 15:47

Kevin:

Ha neef en nicht!

Wat ontzettend leuk om al jullie verslagen te lezen.
    Zo te zien hebben jullie het erg goed naar jullie zin!

Ook de foto's zijn heel erg leuk,
    nemen jullie nog een panda mee?
    Ik kan wel een huisdiertje gebruiken haha.

Nou geniet er nog even van want het schiet aardig op zo!

Groetjes en een kusje voor Alyssia(die mis je ook toch?)