14 mei - Reisverslag uit Beijing, China van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu 14 mei - Reisverslag uit Beijing, China van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu

14 mei

Door: Alyssia en Lorenzo

Blijf op de hoogte en volg Lorenzo en Alyssia

14 Mei 2012 | China, Beijing

14 mei
We zijn al vroeg weer opgestaan, om met de trein naar Beijing toe te gaan. 06.45 ging de wekker, om 08.30 werden we op gewacht om naar het station te rijden. Tegenover het station zat een hotel en daar moesten we de trein kaartjes halen. Bij het station was het echt heel druk, zwermen Chinezen. We moesten best wel lang wachten om te gaan borden. Om 11.30 ging te trein rijden. We zaten 3 uur in de trein, dat was echt heel lang.. Ik, Alyssia verveelde me heel erg. Dus gingen Lorenzo en ik een film kijken. En daarna ging Lorenzo slapen. Dus toen moest ik wel een boek lezen. Toen we uit de trein kwamen zag je al weer  zwermen Chinezen. We gingen met de taxi naar een hutong (hostel/hotel). We moesten tien minuten wachten voor dat we naar onze kamer mochten. Want we moesten naar een ander gebouw. Toen we er waren gingen we lopen. Net hebben we lekker gegeten hotpot: dat is soort van fonduen maar dan met bouillon daar doop je de vlees en de groente in, dat was super lekker. Nu lekker  vroeg slapen. Morgen is het tempeldag maar wij vinden het saai. Morgen zijn mama en papa 25 jaar getrouwd!!

DagDoeiByeByeZaijian'