15 mei - Reisverslag uit Beijing, China van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu 15 mei - Reisverslag uit Beijing, China van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu

15 mei

Door: Alyssia en Lorenzo

Blijf op de hoogte en volg Lorenzo en Alyssia

15 Mei 2012 | China, Beijing



Vandaag zijn onze ouders 25 jaar getrouwd, we zijn niet al te laat uit bed gegaan om verschillende tempels te gaan bekijken. Om 9 uur gingen we ontbijten en na het ontbijt zijn we door de stad gaan lopen. De eerste tempel die we hadden bezocht was de lama tempel, daar kon je allemaal verschillende boeddha's zien. De volgende tempel die we hadden bezocht was de confusies tempel en confusies was een 'filosoof'. Daarna gingen we naar het park ' beihai'    We gingen met de taxi daarna toe. Maar heel veel taxis wilde ons niet omdat we buitenlanders zijn. Best wel vreemd. Toen we binnen kwamen in het park zagen we een jonge en een meisje met allemaal bloed. Want er was heel veel wind en die tak viel van de boom. En die tak viel op hun. Politie zagen we er al heen lopen. En daarna de ambulance. Op een eiland zag je de beroemde ' de witte begodda'. Was super groot. Toen we de park uitliepen gingen we met de taxi naar de sijdenmarkt. Daar hebben we dit gekocht: voor mij. Alyssia: gele broek, koffer( neon roze) cadeautjes. Lorenzo:  donker gele broek, rode broek, groene broek, pak laten maken, pet, onderbroeken. Papa: schoenen.Mama: wierook. Na het shoppen hebben we trek gekregen. Dus onder weg hebben we even lekker gegeten. Vervolgens gingen we met de spullen in de koffer naar ons hotel. Lorenzo ging zijn broeken passen. Papa en ik gingen onze voeten met koud water schoon maken, dat is heel lekker. Toen we klaar waren ging ik mijn broek ook passen. Maar Lorenzo paste zij rode broek niet, dus probeerde ik het en ik paste het wel. Ik mocht die rode broek ook. Nu zitten we lekker nog wat te drinken, en dan slapen om 8.00 staat onze gids klaar. Om naar  de lange muur te gaan .  Morgen ook nog Peking eend eten. :( 

Laterr....

  • 15 Mei 2012 - 16:20

    Angela:

    Gefeliciteerd allemaal, en lorenzo ik mis je wel hooor, aapje , ik heb even alles gelezen en jullie maken echt veel mee echt leuk!
    Alweer bijna naar huis al beetje zin in?

    xxxxxxxxxx Angela

  • 16 Mei 2012 - 06:01

    Willem:

    leuk dat je dit allemaal kan doen en ik zou dit ook wel willen doen maar dat kan niet. maar nog veel plezier in china en ik moet nu weer naar school!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: China, Beijing

China 2012

Recente Reisverslagen:

03 Januari 2013

thuis

18 Mei 2012

18 mei

17 Mei 2012

17 Mei

16 Mei 2012

16 mei

15 Mei 2012

15 mei
Lorenzo en Alyssia

Wij gaan naar China

Actief sinds 19 Feb. 2012
Verslag gelezen: 177
Totaal aantal bezoekers 20791

Voorgaande reizen:

20 Mei 2017 - 11 Juni 2017

Amerika 2017

24 April 2012 - 19 Mei 2012

China 2012

Landen bezocht: