18 mei - Reisverslag uit Beijing, China van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu 18 mei - Reisverslag uit Beijing, China van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu

18 mei

Door: Alyssia en Lorenzo

Blijf op de hoogte en volg Lorenzo en Alyssia

18 Mei 2012 | China, Beijing

18 Mei
Vandaag vroeg op gestaan, om de 3 dingen te doen. We gingen eerst naar de PearlMarket, daar hebben we nog heel even rond gekeken. Na de PearlMarket gingen we naar het ' Zomer Paleis'. We gingen een foto maken bij het water, waar we 10 jaar geleden ook zaten om een foto te maken maar dan door tante  ....... en nu door een domme Chinees!!! Waren niet zo heel lang omdat we meer te doen hebben. Dus het varen ging ook niet door. Daarna gingen we weer met de metro naar de ' Plein van Mao'. Daar bleven we ook niet lang want mama wilde graag naar de dure winkel straat en naar een straat waar ze van alles aan een stokje prikken. Bij dat straatje zag je levende schorpioenen die op een stokje zijn geprikt. En zeepaardjes en zee sterren. Vervolgens zag je ook fruit met glazuur dat had mama maar bij dat tentje waar mama het heeft gekocht stonk naar plas en poep. Zo goor!! Toen we er uit waren gingen we met de taxi   naar en restaurant waar we al een keer hebben gegeten. Toen we klaar waren met eten gingen we snel naar huis. En nu zitten we lekker Chillen op het bed. Morgen 06.00 uit bed. Om 10.55 gaan we vliegen. We landen 18.15 in Brussel op zaterdag avond.En dan op naar home. Yeaah:)

Byee''

• 18 Mei 2012 - 18:57

Monic:

Super wat hebben jullie veel gezien en gedaan tot gauw en een goede vlucht met zijn allen