Vrijdag 19 mei en zaterdag 20 mei - Reisverslag uit Magnolia Park, Verenigde Staten van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu Vrijdag 19 mei en zaterdag 20 mei - Reisverslag uit Magnolia Park, Verenigde Staten van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu

Vrijdag 19 mei en zaterdag 20 mei

Blijf op de hoogte en volg Lorenzo en Alyssia

21 Mei 2017 | Verenigde Staten, Magnolia Park

Vrijdag en zaterdag;
We hebben heerlijk 4 uurtjes geslapen bij een Van der Valk in hoofdorp. Vervolgens hebben wij onze weg vervolgt naar Schiphol waar we om 08:00 vlogen naar heathrow. Vanuit daar hebben we 11 verschrikkelijke uren gevlogen naar LA. Lorenzo was weer eens ziek zwak en misselijk ook Alyssia had hier en daar wat probleempjes. Aangekomen in 30 graden, wij zoekende naar onze autohuur maatschappij. Uiteindelijk vonden we de juiste buslijn en konden we onze mooie Nissan murano bezichtigen. Alles in de auto gestald en op naar het hotel waar wij later nog heerlijk hebben gezwommen. Daarna zijn we met auto er op uit geweest, we wilden naar de Hollywood sign maar dat ging niet zo makkelijk, want de weg daarna toe was super druk. Ook waren papa & mama helemaal vergeten om dollars mee te nemen. Wat hebben we uiteindelijk gedaan? We gingen naar BOB's BIG BURGER. Daar hebben we heerlijk gegeten, na ons avond eten zijn we naar de supermarkt gegaan om gluten vrij brood te halen. Terug op de kamer viel iedereen gelijk in slaap. We konden verder niet meer slapen om 02:00 's nachts, want we hadden een trompetter in ons midden #papa.

• 21 Mei 2017 - 18:33

Opa En Oma:

Was eigenlijk benieuwd naar de reis met de A380 maar dat hebben jullie schijnbaar niet meegemaakt?
    of komt dat nog, was het echt zo bijzonder?. We kijken al weer uit naar jullie volgende epistel.
    Gr Oma en Opa