Vrijdag 26 mei - Reisverslag uit Oljato-Monument Valley, Verenigde Staten van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu Vrijdag 26 mei - Reisverslag uit Oljato-Monument Valley, Verenigde Staten van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu

Vrijdag 26 mei

Blijf op de hoogte en volg Lorenzo en Alyssia

28 Mei 2017 | Verenigde Staten, Oljato-Monument Valley

Vrijdag;

We werden wakker rond een uurtje of 7. Papa en mama hadden verrassing voor ons. We zouden eerst naar het natuur monument paarden hoef gaan. En later kwam uit de mouw dat we dus zouden gaan vliegen over de grand kanyon! Om bij de hoefijzevrige rivier met vele mooie bergen te komen moest je eerst 1,5 km er naar toe klimmen/lopen. Helaas liep mama een blessure op want ze viel over zand en stenen (Haha). Veder hebben we erg van de natuur genoten en hebben we ons als gezin laten fotograferen door een stel Belgen. After that gingen we naar de vliegmaatschappij waar we met een helikopter zouden gaan vliegen. Dat ging helaas niet door omdat er teveel wind stond. Wel gingen we nog heerlijk raften waarbij we veel informatie kregen over de grand kanyon. En werd de helikopter Vlugt verplaatst

• 28 Mei 2017 - 18:47

Inge:

Wow! Wat een mooie avontuur! Hopelijk gaat de helikopter vlucht nog door.
    Heb je foto's gemaakt van de elanden bij jullie camper?

• 28 Mei 2017 - 20:38

Oma EnOpa:

Volgens mij hebben jullie de vakantie van je leven, wat jullie allemaal al niet gezien hebben van de wereld
    you two are so lucky om zulke ouders te hebben, vlucht uitgesteld dan maar hopen op goed zicht en windstil weer. groet aan jullie alle vier.