Nog 2 weken te gaan - Reisverslag uit Ens, Nederland van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu Nog 2 weken te gaan - Reisverslag uit Ens, Nederland van Lorenzo en Alyssia - WaarBenJij.nu

Nog 2 weken te gaan

Door: Alyssia

Blijf op de hoogte en volg Lorenzo en Alyssia

07 Mei 2017 | Nederland, Ens

Hallo luitjes,

We zijn der weer met een nieuw avontuur!
Deze keer gaan we naar de Zuidwest kust van Amerika.

We gaan eerst met gierende banden naar hoofddorp een nachtje blijven slapen en dan vroeg naar schiphol en opweg naar Los Angeles!

Maar eerst moet Alyssia der examens rocken en dan 3 weken zonder spanning wachten op de uitslag.

Nou we spreken jullie later,

Dikke doei

• 07 Mei 2017 - 12:26

René:

En voor je het weet zijn de 2 weken voorbij en zitten jullie in het vliegtuig richting LA, fantastisch vooruitzicht. Alyssia heel veel succes bij het maken van je examen!

• 17 Mei 2017 - 21:46

Inge:

Yeeeeh! Wij zijn vandaag net terug gekomen uit Ecuador en jullie gaan over 2 dagen! We lossen elkaar lekker af zo :)
    Hopelijk zijn je examens goed gegaan Alyssia en kun je met een lekker gevoel op vakantie gaan.
    Het zal weer een leuke vakantie worden als ik de plannen zo hoor. Geniet ervan met z'n allen! Dikke kus!